Aanbod Formats

Het Thuisdiner

Het Thuisdiner is ontwikkeld voor dienstverlenende organisaties die de strijd willen aanbinden tegen eenzaamheid en de sociale samenhang in het werkgebied willen vergroten.
Het format Het Thuisdiner biedt de mogelijkheid verschillende dineractiviteiten te organiseren, waarbij deelnemers met en bij elkaar thuis de maaltijd nuttigen. Met Het Thuisdiner kunnen eetgroepen worden samengesteld die wekelijks bijeenkomen, maar ook eenmalige activiteiten worden georganiseerd. Naast het formeren van eetgroepen wordt in Den Haag jaarlijks de activiteit 'Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel' georganiseerd.

flyer aan tafel met Cesar

De dineractiviteiten zijn uitermate geschikt en effectief voor het enthousiasmeren en het bijeenbrengen van buurtgenoten en kunnen in elke gemeente worden opgestart.
Organisaties die het format willen overnemen, ontvangen een unieke inlogcode voor het gebruik van de webapplicatie die de deelnemersregistratie en het samenbrengen van deelnemers eenvoudig uitvoerbaar maakt. De applicatie biedt mogelijkheden om buurtgenoten te matchen op basis van o.a. woonafstand, dagvoorkeur, mobiliteit, toegankelijkheid woning en dieetwensen.

Bij deelname geeft de stichting WIN een uitvoerige introductie met instructie op locatie.

flyer Het Thuisdiner

De stichting WIN stelt tevens speciaal ontworpen publiciteitsmateriaal beschikbaar, waaronder flyers en advertenties die met logo en contactgegevens worden aangepast aan de deelnemende organisatie. De teksten en foto's kunnen ook worden gebruikt voor ontwerpen in eigen huisstijl van de deelnemende organisatie.

Geinteresseerde organisaties kunnen in aanmerking komen voor financiering van de aansluit- en ontwikkelingskosten.
Voor nadere informatie kunt u een email met contactgegevens sturen naar info@stichtingwin.nl of bellen naar telefoon 070- 311 54 54.

TV West maakte een uitzending over Cesar Zuiderwijk die biologische kookte voor oudere buurtgenoten. U kunt hem via onderstaande link bekijken
TV West - Cesar Zuiderwijk

Stichting Haagse Dingen maakte een film over het project 'Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel'. U kunt hem via onderstaande link bekijken
Film over 'Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel'

In september 2014 verscheen in De Zuidwesterkrant onderstaand artikel over het project 'Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel'.
(klik erop om te vergroten)

artikel over Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel

In augustus 2014 verscheen in De Zomerkrant (een uitgave van de Zuidwesterkrant) een artikel over het project 'Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel'.
(klik erop om te vergroten)

artikel over Hagenaars nodigen ouderen uit aan tafel in de Zomerkrant

In het Haags Nieuwsblad van 13 maart 2014 verscheen onderstaand artikel over Het Thuisdiner:

artikel Haags Nieuwsblad over Het Thuisdiner

Ontwikkeling Particuliere Vervoersdienst

particuliere vervoersdienstDe stichting WIN heeft een starterspakket ontwikkeld voor mensen en organisaties die geinteresseerd zijn in het opzetten van een particuliere vervoersdienst voor ouderen in hun eigen gemeente.
Het pakket bestaat uit een concept projectdossier met dekkingsplan, startdocumenten, deelname aan de webapplicatie, pr- en wervingsmateriaal en een half jaar praktijkbegeleiding.

Het starterspakket kan in zijn geheel worden afgenomen, maar ook op onderdelen, zoals gebruik van de webapplicatie.

Bij interesse voor het starterspakket en het in aanmerking willen komen voor financiering van het pakket, kunt u een e-mail sturen naar info@stichtingwin.nl
Vermeld daarin uw vraag, uw naam en contactgegevens, uw eventuele functie en de gemeente die het betreft.

In augustus 2012 verscheen in het magazine voor senioren 'Ons' van KBO-Brabant een artikel over de Particuliere Vervoersdienst (klik erop om te vergroten).

artikel over de particuliere vervoersdienst in Ons

In juli 2012 verscheen in 'Movisies' een artikel over de Particuliere vervoersdienst (klik erop om te vergroten).

artikel over de particuliere vervoersdienst in Movisies